Website leads
Genereer website leads in 3 stappen uit jouw website bezoekers
Het grootste deel van jouw website bezoekers verlaat de site zonder een formulier voor een brochure, offerte of contactaanvraag in te vullen. Dit zijn bijvoorbeeld mensen die zich aan het oriënteren zijn voor een aankoop of mensen die nog twijfelen tussen verschillende aanbieders en hun beslissing uitstellen.
Met website leads van Online Succes stellen we je in staat de mensen die je website verlaten zonder contact op te nemen toch te bereiken. Onze software doet dit aan de hand van drie eenvoudige stappen:
1. Bezoekers laten informatie achter
Mensen die jouw website bezoeken laten altijd informatie achter waarmee jij (samen met Online Succes) website leads kunt herkennen. Een belangrijk signaal is het IP-adres.
Sinds 2014 ontwikkelen wij onze oplossing om zakelijke bezoekers op jouw website te herkennen op basis van een IP-adres. Onze oplossing bestaat uit twee onderdelen: onze matchingsmotor en onze validatie specialisten die de matches controleren. De bedrijfsgegevens die we tonen komen direct uit de database van de Kamer van Koophandel (KVK).
2. De bezoekers informatie koppelen wij voor je aan een bedrijf
Niet iedereen die jouw website bezoekt is een bedrijf. Er kunnen bijvoorbeeld particulieren tussen zitten. Dit filteren wij allemaal voor jou zodat je uiteindelijk echt de bedrijven overhoudt die je eventueel kunt benaderen om je product of dienst te verkopen.
We leveren je echter nog veel meer informatie van dit bedrijf: naast de bezochte pagina’s krijg je van ons suggesties voor contactpersonen om te benaderen, sociale media profielen, branche informatie, aantal werknemers, vanuit welke bron ze jouw website bezoeken en nog veel meer.
Het is uiteraard ook mogelijk om te filteren welke website leads je te zien krijgt zodat je alleen de contactgegevens van relevante bezoekers krijgt. Uiteindelijk krijg je deze website leads in je mailbox of rechtstreeks in jouw favoriete CRM systeem.
3. Volg de leads op voor nieuwe klanten
Met de website leads kun je vervolgens zelf aan de slag. Je kunt de websitebezoekers eenvoudig opbellen om telefonisch je product of dienst aan te bieden, waarbij je direct in kan springen op de specifieke wensen van je potentiële klant: je weet namelijk waar de interesse ligt door de bezochte pagina’s op jouw website. Op deze manier is de kans dat het websitebezoek van deze lead uiteindelijk toch eindigt in een aankoop ineens veel groter.