De uitdaging
Global Hardware Solutions was opzoek naar een instrument om hun lead generatie activiteiten op een efficiënte manier mee te ondersteunen.
De oplossing
Global Hardware Solutions implementeerde Online Succes in combinatie met Salesforce CRM en creëerde hiermee direct een efficiënte manier om hun verkoopteam snel van relevante leads te voorzien.
- "Met Online Succes ervaar ik snelheid en gemak in ons lead generatie proces"Jeroen van der ToornDirecteur Global Hardware Solutions
- "Het team van Online Succes is extreem service gericht en helpt je inhoudelijk ook echt stappen te maken met lead generatie".Paul FreekeCustomer success @ Global Hardware Solutions
De case
Global Hardware Solutions is een onafhankelijke distributeur van netwerkapparatuur. Het GHS team bestaat uit 25 mensen waarmee ze klanten in 40 landen van netwerkapparatuur voorzien die eerder een eigenaar heeft gehad. GHS doet hun uiterste best om deze apparaten zo goed mogelijk te testen, te reinigen en met garantie te verkopen. Daarmee maken ze elk jaar duizenden klanten gelukkig die hierdoor heel veel kosten besparen en zo ook het milieu ondersteunen.
De uitdaging voor GHS was het kunnen herkennen van anonieme bezoekers in hun B2B webshops en deze interesse vervolgens in een vroeg stadium te kunnen converteren naar een lead. Daarbij waren zij opzoek naar manieren om hun nieuwe Salesforce CRM eenvoudig van meer warme leads te voorzien.
De oplossing
De winst voor GHS is ontstaan bij het het real-time kunnen herkennen van bedrijven en de bijbehorende interesse in hun B2B webshops. Middels de bedrijven herkenning van Online Succes identificeren zij nu snel nieuwe leads en plaatsen deze vervolgens eenvoudig in hun Salesforce CRM. GHS wint meer deals doordat Online Succes leads identificeert waarvan ze het bestaan eerder niet kende en hun sales managers deze leads direct kunnen opvolgen vanuit Salesforce.