-
Hoe een goede preheader zorgt voor meer geopende e-mails
E-mail is al jaren een van de meest effectieve marketingkanalen om je doelgroep te bereiken. Maar hoe zorg je...
0 -
Hoe je content maakt die meer bezoekers oplevert
Lange tijd werd social media gezien als een uitstekend kanaal om je content en daarmee je bedrijf onder de...
-
Wat iedereen in B2B moet weten over de AVG / GDPR
De nieuwe wetgeving rondom de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) of GDPR in het Engels heeft nogal wat voeten in...
-
Heeft bloggen nog zin? [marketing onderzoek]
Veel bedrijven maken al lange tijd gebruik van blogs om online doelstellingen te realiseren zoals het genereren van meer...
-
Hoe je een customer experience strategie opzet
Customer experience is voor steeds meer bedrijven een belangrijk speerpunt omdat je je hiermee werkelijk kunt onderscheiden. Alleen wat...
-
Hoe je data-driven marketing succesvol inzet
Data-driven marketing biedt je de mogelijkheid om je marketingcampagnes effectiever en efficiënter te laten verlopen, mits je het op...
-
Wanneer kun je het beste jouw B2B nieuwsbrief versturen?
Het is heel vaak onderzocht: met e-mailmarketing haal je het hoogste rendement uit jouw marketinginspanningen. Uit onderzoek van McKinsey...
-
Onderzoek: welke B2B content levert de meeste shares en links op
Als B2B marketeer heb je verschillende mogelijkheden voor de inzet van content. Maar welke vorm levert de meeste shares...
-
Hoe je Account Based Marketing toepast: tips van 8 experts
De traditionele op leads gebaseerde marketing aanpak heeft maar 1 doel: zoveel mogelijk leads bovenaan in de salestrechter krijgen...
-
Hoe je content personaliseert voor je Account-Based Marketing strategie
B2B bedrijven hebben diverse mogelijkheden om via gepersonaliseerde marketing en sales vooraf geselecteerde bedrijven beter te bereiken, maar doen...