-
Hoe je een content audit uitvoert voor meer online succes
De content op je website vormt de basis voor de online aanwezigheid van je organisatie. Maar wanneer heb je...
0 -
5 simpele manieren om je e-maillijst op te schonen voor meer interactie
Al jaren is e-mailmarketing een van de meest effectieve manieren om je doelgroep te bereiken. Om de resultaten van...
-
Waarom het verschil tussen een MQL en SQL cruciaal is voor je B2B marketing
Het categoriseren van leads in onder meer MQL of SQL helpt jou en je salesteam om leads effectiever te behandelen...
-
Een eenvoudige marketing audit uitvoeren: het hoe en waarom
De meeste mensen denken bij audits over het algemeen aan veel te gecompliceerd, saai papierwerk en mensen in pak...
-
Tips van experts: hoe zet je B2B video marketing succesvol in?
Steeds meer B2B bedrijven gaan aan de slag met video marketing of zijn dit van plan te gaan doen....
-
Hoe je website personalisatie toepast voor betere leads
In 1998 had Jeff Bezos een visie voor het internet. Amazon bestond op dat moment vier jaar en was...
-
B2B influencer marketing met een expert round-up artikel
Expert round-up artikelen bieden tips en adviezen van experts over een bepaald onderwerp en zijn ideaal om in te...
-
Hoe jouw bedankpagina voor meer klanten zorgt
De bedankpagina zien veel B2B bedrijven als het einde van een proces. Maar het kan juist een uitstekend begin...
-
5 video marketing tools om top video content te maken
Je denkt wellicht dat video vooral van belang is voor B2C bedrijven, alleen niets is minder waar. Maar liefst...
-
Hoe je B2B influencer marketing inzet om je bedrijf te laten groeien
De meeste marketeers kennen influencers vooral als personen die consumentenproducten aanprijzen op social media. Maar ook voor B2B bedrijven...