Soms heb je van die speciale momenten die je graag wilt delen. Dit is voor ons zo’n moment #mijlpaal.
De afgelopen maanden zijn wij namelijk hard bezig geweest om ons voor te bereiden op de volgende stap met ons bedrijf. Onze visie reikt namelijk veel verder dan hetgeen onze software vandaag de dag is.
Om deze visie verder uit te bouwen, zijn we op zoek gegaan naar groeikapitaal en die hebben we gevonden in de vorm van privé-investeerders. In totaal hebben we €300.000 opgehaald voor de volgende fase van ons bedrijf.
Zonder onze klanten, onze partners en ambassadeurs, ons team, de bloglezers en andere fans was dit niet mogelijk geweest. We zijn jullie allemaal heel dankbaar voor jullie support!
Wat betekent dit? Het zorgt ervoor dat wij onze software sneller kunnen doorontwikkelen en ons team gaan uitbreiden met extra developers en sales professionals. Daarnaast zorgt dit er ook voor dat we de andere ideeën die we hebben om B2B marketeers en sales professionals te ondersteunen verder kunnen verwezenlijken.
Wij zijn heel blij met deze blijk van vertrouwen in ons bedrijf en onze software. Nogmaals dank!
Oprichters van Online Succes
Het officiële bericht vind je hier:
Haarlemse startup Online Succes haalt investering binnen van €300.000
Het Haarlemse softwarebedrijf Online Succes, dat B2B marketeers helpt het succes van hun verkoopteam te vergroten, heeft €300.000 groeigeld ontvangen van privé-investeerders.
De Online Succes software geeft je inzicht in welke bedrijven èn personen je website bezoeken. Het zet hiervoor o.a. hun eigen technologie in en hun partnership met de marktleider in bedrijfsinformatie, Company.info.
Alex Vermeule, directeur Online Succes: “Deze investering stelt ons in staat om verder te investeren in het product en de groei van ons bedrijf. Het is een mooie stap in onze reis en wat ons betreft zijn we net begonnen.”
Frank Husmann, mede-oprichter Online Succes vervolgt: “Zelfs met de best presterende online marketing campagne, blijft gemiddeld 97 procent van je websitebezoekers onbekend. Met Online Succes zet je de onzichtbare interesse op je website om naar een database van bedrijven en personen die je actief kunt benaderen. Het is een van de meest eenvoudige methodes om leads te verzamelen.”
Online Succes lanceerde in Nederland in maart 2015 en inmiddels maken ruim 1.200 bedrijven dagelijks gebruik van de software. Er is ondertussen een groot aantal betalende klanten waaronder SDU, Payper en Eneco. Het groeigeld stelt Online Succes in staat om extra ontwikkelaars en salesmensen aan te nemen.
De oprichters van Online Succes, Alex Vermeule en Frank Husmann, zijn twee oudgedienden in de online marketingwereld die sinds 2014 hun krachten bundelen.
Zij begonnen de ontwikkeling van hun platform met het idee dat Nederland klaar was voor eenvoudige marketing automation software. Gedurende de beta periode van acht maanden werd duidelijk dat de grootste behoefte was aan het herkennen van leads om direct op te volgen. Het team ontwikkelde vervolgens extra functionaliteit om interesse van bedrijven op je website te identificeren, iets wat de adoptie van het platform versnelde.
Inmiddels is het 2017 en merken Alex en Frank dat de B2B marketeer van vandaag steeds meer behoefte heeft aan het kunnen herkennen van de interesse van personen. Deze functionaliteit is altijd onderdeel geweest van het platform en hiermee blijven zij zich ook onderscheiden ten opzichte van andere spelers in de Nederlandse markt.
Jij bent er toch ook bij?
Al ruim 5.000 professionals ontvangen maandelijks onze blogs.
2 Reacties
-
Auteur
Hi Teus, dank voor je positieve reactie. Mocht je ooit zelf deze stap willen zetten dan kun je altijd mailen of bellen, we delen onze kennis graag!
-
Geweldig nieuws. Gelukkig zijn er nog steeds personen die geloven in starters en hen ondersteunen. Ben ook wel nieuwsgierig onder welke voorwaarden dit wordt gedaan. Kan ik van leren voor onszelf.