-
Trends in sales die je in 2020 niet mag missen
Het sales vakgebied is continu in ontwikkeling en succesvolle verkopers zijn diegene die meegaan met deze stroom. Met 2020...
0 -
Impact van de digitalisering op het verkoopproces
Door de digitalisering is het verkoopproces sterk veranderd, ook in B2B. Hoe ga jij om met deze ontwikkeling? Waar...
-
Waarom B2B marketeers de kracht van thought leadership onderschatten
Thought leadership biedt je als B2B marketeer ontzettend veel kansen, mits je dit goed uitvoert. De meeste B2B marketeers...
-
5 interactieve content tools om meer leads mee te genereren
Als B2B marketeer gebruik je allerlei verschillende vormen van content om leads mee te genereren zoals whitepapers en ebooks....
-
Hoe je een content audit uitvoert voor meer online succes
De content op je website vormt de basis voor de online aanwezigheid van je organisatie. Maar wanneer heb je...
-
5 simpele manieren om je e-maillijst op te schonen voor meer interactie
Al jaren is e-mailmarketing een van de meest effectieve manieren om je doelgroep te bereiken. Om de resultaten van...
-
Meer B2B leads genereren? Organiseer een webinar!
Een van de beste manieren om leads te genereren is het organiseren van een webinar. Maar wanneer kun je...
-
Waarom het verschil tussen een MQL en SQL cruciaal is voor je B2B marketing
Het categoriseren van leads in onder meer MQL of SQL helpt jou en je salesteam om leads effectiever te behandelen...
-
Een eenvoudige marketing audit uitvoeren: het hoe en waarom
De meeste mensen denken bij audits over het algemeen aan veel te gecompliceerd, saai papierwerk en mensen in pak...
-
Tips van experts: hoe zet je B2B video marketing succesvol in?
Steeds meer B2B bedrijven gaan aan de slag met video marketing of zijn dit van plan te gaan doen....